L-610M:

  • X01    OK-130,  zálet 28.12.1988 Frant. Srnec, Stanislav Sklenář

Od 3.6.1989 OK-TZB, OLZ č. 4307, č.exponátu Paris Airshow 293

Od poč.července 1989 zase jako OK-130

Poslední přistání v Kunovicích OK-130 26.5.1993 15.12 UTC posádka Stanislav Sklenář, Ing.Jiří Nečas

  • X02 Lámací zkouška VZLÚ
  • X03     OK-132, zálet 8.9.1989  Stanislav Sklenář, Ing.Miroslav Srnec

Letoun v prosinci 1989 předán  do zkoušek  VZLÚ, ale  v průběhu 1.čtvrtletí bude tímto strojem VZLÚ létat v Kunovicích kvůli urychlení event.oprav

V roce 1995 přelétnut do Kunovic v souvislosti s ukončením programu L-610M

Od srpna 1996 jako OK-UZB létá v Kunovicích tenzometrická měření pro  program L-610G

Poslední přistání v Kunovicích OK-UZB 23.10.1997 Stanislav Sklenář, Miloslav Tošovský 08.15 UTC

  • X04 Únavová zkouška
  • X05       OK-134,  zálet 8.3.1990 Ing.Miroslav Srnec, Miloslav Tošovský

Srpen 1992  jako OK-VZC Air Show Moskva

Od konce června 1993 ev.č. 0005, dále v provozu  Kbely – vojskové zkoušky

Poslední přistání 0005 Kbely – Kunovice, pořadová 4202, Old.Pelčák, Mikšík

  • 910101    OK-136 zálet Ing.Vladimír Vlk, Stanislav Sklenář

Navigace Collins, „skleněná”

Od 11.6.1991 jako OK-WZA Ing.Vladimír Vlk, Stanislav Sklenář Kunovice – Vodochody, předvedení premiérovi Čalfovi a pak odlet na Paris Air Show

25.6.1991 Le Bourget  –  Kunovice, přistání 12.56 UTC

28.6.1991 jako OK-136 Jaromír Novák, Ing.Miroslav Srnec Kunovice – Kbely – Kunovice, tedy poslední přistání v Kunovicích 13.04 UTC

L-610G:

  • 920102     OK-136, zálet 18.12.1992 Ing.Vladimír Vlk, Ing.Miroslav Srnec

8.června 1993  jako OK-XZA Kunovice – Le Bourget Paris Air Show,

posádka Ing.Miroslav Srnec, Ing.Jiří Nečas

Poslední let  v Kunovicích OK-XZA 18.12.1997 Stanislav Sklenář, Miloslav Tošovský

  • 970301     OK-CZD, zálet 13.5.1997 Stanislav Sklenář, Jaromír Novák

Poslední let 24.6.2000  Miami-Tamiami (KTMB) – Albany (KABY),

Posádka Stanislav Sklenář,  Jaromír Novák, přistání 21.40 UTC.